Популярные статьи

BMW 3-series Coupe (Бмв ) 2006-2009: описание, характеристики, фото, обзоры и тесты

С сентября 2006 года серийно выпускается БМВ 3-й серии купе (Е92). Невзирая на свое техническое родство с седаном и Touring, купе БМВ 3-й серии имеет

Длительный тест Range Rover Sport: часть вторая

Аш длительный тест Range Rover Sport Supercharged подошел к концу. Первая хорошая новость: машину не угнали! Вторая: несмотря на соблазн, за

Audi E-tron (Ауди ) 2010: описание, характеристики, фото, обзоры и тесты

Audi E-tron, представленный на автосалоне в Детройте в январе 2010 года, совсем не то же самое, что E-tron, который выставлялся осенью на IAA 2009 во

Принципы ухода за АКБ зимой

В зимнее время года при морозной погоде аккумулятор автомобиля испытывает нагрузку намного больше, чем в летнее время. Автовладельцами замеченны

SEAT Toledo (Сиат Толедо) 1998-2004: описание, характеристики, фото, обзоры и тесты

Эта модель расширяет присутствие компании SEAT в сегменте рынка престижных автомобилей. Toledo - первый автомобиль компании дизайн которого выполнен

В 2000 г. семейство японских Corolla лишь обновилось. Спрос на эти машины падал и классическая Corolla уже не устраивала японских покупателей. Как

Skoda Octavia (Шкода Октавия) 1996-1999: описание, характеристики, фото, обзоры и тесты

Skoda Octavia - это современный переднеприводной автомобиль с поперечным расположением двигателя. На нём может стоять один из пяти моторов концерна

Chrysler PT Cruiser (Крайслер Пт крузер) 1999-2010: описание, характеристики, фото, обзоры и тесты

Дебют серийной модели PT Cruiser состоялся в 1999 году в Детройте. Компании Chrysler удалось зацепить ностальгическую струну в душе каждого простого

Примеряем Audi A6 Allroad и A8 Hybrid к нашим дорогам

Компания сыграла на контрасте, представив одновременно две модели, совершенно противоположные по идеологии: сверхэкономичный лимузин-гибрид А8 и

Toyota Tundra Crew Max (Тойота Тундра Crew Max) 2006-2009: описание, характеристики, фото, обзоры и тесты

Toyota Tundra (Тойота Тундра) проектировался как грузовик. Мощный двигатель, основательная рама и большая грузоподъемность... вот что отличает этот

Архив сайта
Облако тегов
Календарь

Форум Технічних Маніяків> Ви поміняли лампочки поворотников на світлодіодні?

Я зіткнувся з цією проблемою ще року 3 назад Я зіткнувся з цією проблемою ще року 3 назад   Загалом - я поміняв передні і задні лампи покажчиків поворотник на світлодіодні (ось тут тема   http://forum
Загалом - я поміняв передні і задні лампи покажчиків поворотник на світлодіодні (ось тут тема http://forum.amadeus-project.com/index.php?showtopic=82 ), ETACS пішов в аварійний режим, лампи поворотников почали блимати з прискореної (в 2 рази) швидкістю - ну, так їздив довго, лізти було влом, однако ..
Давайте трохи теорії. Дмитро (YOжік_Пих) підкинув дуже цінну інформацію, цитую:

Цитата

Cнімаем і розбираємо ЕТАКС (знаходиться з тильної частини блоку салонних запобіжників).
На фото вимірювальний резистор контролю ламп R100 (вольфрамова дріт) опором 0,1 Ом, потужністю розсіювання близько 70Вт (не менше, ніж сумарна потужність всіх ламп в лівому або правому плечі покажчиків поворотів + ​​лампочка в приборке). Потрібно звичайним амперметром постійного струму виміряти струм споживання ламп розжарювання, позначимо його I1. Потім замінити лампи на світлодіодні, там де це потрібно. Повторно виміряти загальний струм ланцюга, I2.
Замінити резистор R100 = (I1 / I2) * 0.1
Фото ЕТАКС.



Окей, їдемо розбиратися далі.
Витягуємо ETACS - тут все майже просто - він висить за блоком салонних запобіжників, "пристебнутий" прямо до нього ззаду. Загалом - виймаємо з нього два роз'єми з проводами (збоку), засувка на самому блоці зверху (побачити важко - так що, на дотик), далі - все просто - він відстібається від блоку предохрателей, відносимо його додому, знімаємо корпус пластиковий і бачимо то, що вище на фото.
Дротяний резистор R100 видно відразу. Випаюємо його, і починаємо думати.
Мізки зіставляти падіння струму на резисторі (його опір 0.1 Ом) і на лампах. Ламп у нас стоїть: 21W (перед) + 21W (зад) + 5W (сайд-маркер) + 1.4W (в приборке).
У моєму випадку - сайд-маркери я не чіпав (поки що), в приборке теж стік, тобто, ми вилучили дві лампи по 21W (потужність) і замінили їх світлодіодними.
І, якщо мізки бачать, що у нас щось не так з навантаженням - вони "вирішують", що у нас згоріла лампа або частина ламп в лівій або правій гілці поворотников, і включають прискорене миготіння - аварійний режим поворотников - тим самим натякають нам , що у нас згоріла десь лампа, і нелохо було б її поміняти. В принципі, фіча непогана, але нам не потрібна.
На багатьох другіпх машинах це вирішується заміною реле поворотников, або можна повісити баластні опору до світлодіодних ламп - але, це ж не наш метод! Окей, їдемо розбиратися далі
Поміряти за методикою Діми ток не представлялося можливим (ну, влом ставити звичайні лампи, міряти одне з плечей (ліве або праве), потім ставити світлодіодні, міряти знову і вважати). Але, формула корисна. Уявімо собі, що світлодіоди споживають по парі Ватт (за фактом, ще менше).
Що маємо: було 21 + 21 + 5 + 1.4 = 48.4W, зі світлодіодами, припустимо, ми маємо мінус 39-40W, в результаті. Ну, 9.4W Різниця десь раз в п'ять. Значить, раз в п'ять і треба нам збільшити опір дротяного резистора (закон Ома - саме збільшити, а не зменшити опір). Тобто, треба приблизно 0.5 Ом. При потужності розсіювання 15-20 Ватт, що не менше, з запасом, інакше сильно грітися буде.
Шукаємо дріт. Я знайшов ніхром. Ще трохи подумав - щоб напевно - а фіганём ми туди 1 Ом Можна було знайти просто резистор на 15-20 Ватт, змотатися на радіо-хмару або в магазин, але, справа, як завжди ввечері. Та й ніхром красивіше
Загалом - відміряє шматочок, міряємо тестером, щоб у нас було рівно 1 Ом (ну, + -10%, я думаю, справа не зіпсують - запас у нас і так величезний), далі мотаємо з неї спіральку (я використовував зубочистку), лудимо кінці (я використовував спеціальний флюс для пайки всякої рідкісної погані, типу нихрома-стали), ну і паяем резистор на місце старого.
Тягнемо в машину перевіряти - і ура! Все встало на свої місця - значить, всі розрахунки і все прикидки були вірні. І навіть можна поміняти 5-ватні сайд-маркери на світлодіодні теж - резистор у нас стоїть з достатнім запасом по опору.
Рада - виймати і вставляти ETACS варто при знятої клеми акумулятора - народ говорить, що летять транзистори салонного освітлення і тп. Я робив без зняття клеми, але, я везучий
Ще момент - поки я думав і пробував - вставляв-виймав ETACS - звернув увагу, що перестали працювати склопідйомники - вже уявив собі покупку нового, але, потім прикинувши по зовнішньому вигляду - а дихнути-то там особливо і нема чому - подивився на роз'єми - купа холодних пайок. Приніс додому, пропаяв красиво все роз'єми, і все встало на свої місця
Ну, і як останній штрих - покриття плати з двох сторін поліуретановим лаком Так, я захворів їм - це просто краса Робимо акуратно, і при вивішеній вертикально платі (як на фотках) - щоб лак не потрапив в пискавку, реле і тп, я вирішив дати один шар.
Тепер фотки!
Ось видно новий дротяний резистор, свити спіралькою (для компактності і краси):
Натисніть для перегляду прикріпленого файлу
Ось лицьова сторона плати в загальному, покрита поліуретановим лаком (сохне):
Натисніть для перегляду прикріпленого файлу
Ось зворотна сторона плати в загальному, покрита поліуретановим лаком (теж сохне):
Натисніть для перегляду прикріпленого файлу
Власне, все, подяки Їжачку за дуже корисний і вірний матеріал і Саші Александрову за поради по зніманню ETACS
Update від 2017 року.
Якщо Ви залишаєте хоч одну лампочку в будь-якому з плечей покажчика поворотів (ліве або праве) - варто враховувати її потужність і підбирати потужність резистора не менш, а з запасом мінімум відсотків в 30 зверху.
Або ставити дротове опір не менше 50 Ватт, щоб потім в будь-який момент можна було відкотитися на лампи розжарювання.
Якщо потужність резистора буде менше сумарної потужності ламп в одному плечі - резистор згорить.

Php?