Популярные статьи

BMW 3-series Coupe (Бмв ) 2006-2009: описание, характеристики, фото, обзоры и тесты

С сентября 2006 года серийно выпускается БМВ 3-й серии купе (Е92). Невзирая на свое техническое родство с седаном и Touring, купе БМВ 3-й серии имеет

Длительный тест Range Rover Sport: часть вторая

Аш длительный тест Range Rover Sport Supercharged подошел к концу. Первая хорошая новость: машину не угнали! Вторая: несмотря на соблазн, за

Audi E-tron (Ауди ) 2010: описание, характеристики, фото, обзоры и тесты

Audi E-tron, представленный на автосалоне в Детройте в январе 2010 года, совсем не то же самое, что E-tron, который выставлялся осенью на IAA 2009 во

Принципы ухода за АКБ зимой

В зимнее время года при морозной погоде аккумулятор автомобиля испытывает нагрузку намного больше, чем в летнее время. Автовладельцами замеченны

SEAT Toledo (Сиат Толедо) 1998-2004: описание, характеристики, фото, обзоры и тесты

Эта модель расширяет присутствие компании SEAT в сегменте рынка престижных автомобилей. Toledo - первый автомобиль компании дизайн которого выполнен

В 2000 г. семейство японских Corolla лишь обновилось. Спрос на эти машины падал и классическая Corolla уже не устраивала японских покупателей. Как

Skoda Octavia (Шкода Октавия) 1996-1999: описание, характеристики, фото, обзоры и тесты

Skoda Octavia - это современный переднеприводной автомобиль с поперечным расположением двигателя. На нём может стоять один из пяти моторов концерна

Chrysler PT Cruiser (Крайслер Пт крузер) 1999-2010: описание, характеристики, фото, обзоры и тесты

Дебют серийной модели PT Cruiser состоялся в 1999 году в Детройте. Компании Chrysler удалось зацепить ностальгическую струну в душе каждого простого

Примеряем Audi A6 Allroad и A8 Hybrid к нашим дорогам

Компания сыграла на контрасте, представив одновременно две модели, совершенно противоположные по идеологии: сверхэкономичный лимузин-гибрид А8 и

Toyota Tundra Crew Max (Тойота Тундра Crew Max) 2006-2009: описание, характеристики, фото, обзоры и тесты

Toyota Tundra (Тойота Тундра) проектировался как грузовик. Мощный двигатель, основательная рама и большая грузоподъемность... вот что отличает этот

Архив сайта
Облако тегов
Календарь

Уроки водіння


Хочу розповісти свою історію навчання в автошколі "М *** г", після якої, я сподіваюся, багатьох зможу вберегти від помилки. Викладач К., який викладає теорію, досить непогано і дохідливо пояснює, але він багато чого не знає і курсанти, які знали добре теорію часто його поправляли, коли він давав невірну інформацію (це добре, коли в групі є такі люди, а якщо їх не буде?).

Інструкторів всього двоє (пропонували вони більше спочатку, але потім якось швиденько нас всіх розподілили між собою). Це викладач - інструктор К., і директор В.М., причому К. є його сином (тобто скаржитися в принципі нікому). Їздила я з В.М. Щоразу він сам собі суперечив, то йому це не, то це ... і навіть якщо в наступний раз ти зробиш так, як він говорив минулого разу, все одно це буде абсолютно неправильно. Для тих, хто розуміє трохи розповім про перше заняття. Я в перший раз за кермом і в перший же водіння на майданчику він змушував переходити на 1-2-3 швидкість (відстань метрів 100-150), в цей же день і всі вправи (в тому числі естакада), ну а після заняття заявив , що потрібно мінімум 3 рази в тиждень займатися (заняття 500 руб). Природно я не прислухалася до його "порад". Пару занять взяла в іншого інструктора в інший автошколі. Різниця в навчанні колосальна, та й я не дурепою виявилася.

Коли справа дійшла до шкільного іспиту, то здав всього одна людина з групи, в якій навчалося 15 осіб! Іспит 500 руб., Кожна перездача 600 руб. + Необхідність доп. занять. Більше половини групи заплатила директору за те, щоб забрати свої документи! Просто так він їх віддавати не хотів і аргументував це тим, що у них не зданий шкільний іспит.

15 грудня закінчилося навчання, але до сих пір, багато хто так і не можуть здати шкільний іспит! Не дивіться на низькі ціни, там ви залишите набагато більше!

Ксенія

02.02.2016 15:32

Коментарі (всього 95):

Автор: дурнику Сергійку

перейти до коментарю

дружок, зараз такий час, коли жінка змушена поєднувати роботу, виховання дітей, домашнє господарство і такий-сякий дозвілля, а без машини під жопой дещо проблематично впихнути все це о 24 годині.
Деякі мають нахабство відвідувати спортивні заняття, салони краси і навіть зустрічатися з друзями і подругами - зовсім розпустилися.
Це тобі легко - торгуй оселедцем з ранку до вечора

мда, уркаганів вистачає всюди.

Не понял з тексту, то що на першому занятті все вправи змусив робити - це погано? 3 рази на тиждень заняття - це що теж погано? Навіщо то до іншого інструкторові сунулася, той що по голівці гладить і не лається?
Сенс виходить - "Я не дура, але іспит здати не можу. Погана школа, а-яй!".
Зрозуміло, що виманюють гроші на доп.занятія, чув про таке. Але якщо добре їздиш, то здавай іспити і все, в чому проблема то?

Інший інструктор пояснює! І пішла я до іншого інструкторові тільки тому що хотіла перевірити дура я чи ні ...... і я перевірила ...... І по голівці він не гладив ....... і на першому занятті на майданчику 1 -2-3 це дуже погано і проявляє некомпетентність інструктора! Та й їжджу я дуже навіть добре, якщо на мене не тиснути і не вводити в оману.

А ми це все знаємо.
До речі, в автошколах на навчанні зараз одні тітки. Куди ви всі зібралися їхати? Звідки гроші в кризу на машини і бензин?

дружок, зараз такий час, коли жінка змушена поєднувати роботу, виховання дітей, домашнє господарство і такий-сякий дозвілля, а без машини під жопой дещо проблематично впихнути все це о 24 годині.
Деякі мають нахабство відвідувати спортивні заняття, салони краси і навіть зустрічатися з друзями і подругами - зовсім розпустилися.
Це тобі легко - торгуй оселедцем з ранку до вечора


Ці тітки зайняті абсолютно порожніми і безглуздими заняттями, типу намалювати перманентні брови, напевно, що б більше не вмиватися))
Ці тітки взагалі НЕ поєднують свої дурні справи з вихованням дітей, тому що НЕ виховують, а тільки обслуговують.
Чим менше баб за кермом, тим спокійніше самим цим бабам і водіям, які на роботі, які зайняті дійсним справою, а не імітацією зайнятості.


Це висловлювання щоб потішити своє нікчемне існування))) Бачили ми таких, які самі нуль без палички і тішать себе тільки тим, що інші заробили тільки обслуговуванням, вкрали, в кредит і т.д. На жаль, але все не так. Багато хто навчається добре, потім будують кар'єру, досягають успіху. Але для цього треба реально працювати, а не горілку жерти, нити і шукати винних,


головне щоб оселедцем від пані не пахло, це фініш

А у них на сайті інструктора Цой і Удодов. Категорично їх рекомендую. сам у них навчався.

Повністю підтримую Цой як інструктор просто жахливий теж любить доп уроки

Одудів тільки одну жінку навчав, більше брати не захотів, чи не дали. Цой не працює

інструктора автошколи Форсаж, Сергія. Терплячий, дипломатичний, дуже сподобався. Пояснює нормально. рекомендую

Ну, Америку ви не відкрили, на жаль. З першого разу здають тільки за гроші (в 90% випадків). На допи розкручують завжди і в будь-який автошколі. У мене є знайомі, які не склали з першого разу, хоча їздили і були підготовлені краще, ніж ті які дали на лапу і здали відразу. СЕ ЛЯ ВІ.....

Не можу з вами погодитися здавала на права в минулому році здала з першого разу і теорію і практику без грошей і доп. занять мені попався дуже чудовий і терплячий інструктор і викладач теорії все доступно і зрозуміло пояснював. Треба правильно вибрати школу і відповідально підійти до свого навчання і все вийде.


Чи не правда. Здавала 5 років тому. І теорію і практику здала з першого разу. Причому сходила всього на два теоретичних заняття - вчила самостійно вдома.

хз здав з першого разу і теорію і практику, в перший же день інструктор мене посадив в місто по околицях шарохаться і 1,2,3 передачу відповідно встромляти і їхати. Чи не на першій же нудити по місту =)))) і все завдання на майданчику по колу з іншими такими ж як я мотали. Що не так то не зрозумію? Стаж більше 12 років вже.


Я теж в перше заняття по околицях їздила

На сьогоднішній день в Волзькому свою кваліфікацію підтвердили тільки 8 автошкол.Ето навчальні заклади навчально-матеріальна база яких відповідає новим стандартам навчання водінню. Тільки обучившиеся за затвердженими програмами волжани будуть допущені до складання практичного іспиту на вожденіе.Как повідомили Волжскій.ру в ОГИБДД міста Волзького вчитися водити можна в наступних схвалених ГИБДД автошколах: НОУ «Волзька автошкола ДОСААФ», НОУ «Автоліцей-Спринт», Волзьке міське відділення ГО «ВОА», ТОВ «Глобус», ТОВ «Лідер», ТОВ «Форсаж», ТОВ «Волзька автошкола» і ТОВ «Авто-Ліга».

особисто я в 2013 році навчався в автошколі Всеросійського товариства автомобілістів. Інструктори грамотні, теорія на рівні, так що цілком був задоволений.

Що це власне за висер?
Я сам недавно здавав іспити (і забіжу вперед - здав з першого разу). Так ось я знаю, хто там часом навчається. Таким як Ви не те, що додаткові заняття потрібно призначати, але взагалі потрібно не менше півроку тільки на майданчику кататися. І потім ще стільки ж по місту під наглядом інструктора. А внутрішньошкільні іспити взагалі здати повинні без єдиної помилки. Не те, що в ГИБДД. І це правильно. Дорога помилок не прощає! Це може коштувати не тільки Вам, але і ще комусь здоров'я або життя.
З приводу документів і нібито їх "викупу" ... Бред. Цілковитий. Це підсудна справа, тому що документи про закінчення автошколи видає саме ГИБДД. Вони видаються на підставі записів у журналі про проведення внутрішньошкільних іспитів. Кожен такий іспит спочатку узгоджується з ГИБДД. Тобто провести його "нишком" просто не вийде.
Швидше за все Ви просто не здали іспити, а самі про себе високої думки. Чи вважаєте, що тільки Ви маєте рацію, а інструктори немає. Вас це якось образило ... Ось і вирішили написати таку собі "детективну" і "слізну" історію.
До речі ... Я до отримання прав більше 7 років "катався" з батьком. Я майже кожні вихідні протягом цього часу сам їздив по околицях і в заплаві. У мене хоч якийсь навик є, і то я вважаю, що досвід у мене не великий. А Ви хочете за 2 місяці, до цього не сідаючи за кермо, відразу здати іспити і отримати права?

Теорія здана без єдиної помилки з першого разу .... тут просто неможливо завалити або ввести в оману. А ось з практикою все по-іншому. Ось в бічні дзеркала заднього виду в яких випадках дивитеся?

Що значить в яких випадках? У всіх випадках, як ще можна контролювати обстановку навколо авто на дорозі і маневруванні, поворотах ....... що за питання? із секретом?

Ахах ... не повірите до того як пішла вчитися, думала те ж саме, але знаєте, що говорив мій інструктор, в дзеркала будинку виглядати будеш, дивися прямо перед собою ...... тому я саме спочатку задала питання, щоб потім відповісти як мене і не тільки мене вчили.

Ахах ... не повірите до того як пішла вчитися, думала те ж саме, але знаєте, що говорив мій інструктор, в дзеркала будинку виглядати будеш, дивися прямо перед собою ...... тому я саме спочатку задала питання, щоб потім відповісти як мене і не тільки мене вчили.

Любий, якщо автошкола за 2 місяці гарантує навчити і говорить про те, що після навчання курсант отримає права, а на ділі цього не виходить З УСІМА КУРСАНТАМИ, то це напевно є показником ?! Або Ви так не вважаєте? А я і не говорила, що у мене великий досвід водіння. І іспит, тим більше шкільний, я збиралася здати з першого разу, як і всі інші! Але не здала з першого разу не сперечаюся, і з другого а потім взяла пару доп. занять і все допустили ..... причому від кожного з цих занять я просто стала тупеть .........

І що це за конспірація?
Я поступила в автошколу М., де директор В.М., а інструктор К., який є його С.
Спочатку З. я сіла в А. і інструктор К. сказав, щоб я відразу поторсала Р.П. Але так як я в справі водіння була поки Д., то мені призначили додаткові Ч., по Ц. 500-600 Р. за одне. В результаті Е. здав всього один У. з нашої Г.
Допоможіть розібратися з цими С., добрі Л.!

Назва автошколи і інструкторів я писала повністю .... модератори відкоригували

Жахлива автошкола М ..! З інструктором ВМ неможливо їздити! Спочатку ти їздиш добре, а перед іспитом наче й не учілся.На тебе починають тиснути що потрібні ще доп.занятія! Я розумію що для жінок це важкувато, але коли і мужики в школі не можуть здати шкільний причому іспит, то це справа вже не в учнях, а в інструктора! це раніше автошкола зарекомендувала себе коли був інший директор, але скоро я думаю її існуванню прийде кінець, директор змінився! звичайно ваше люди справу де вчитися, але повірте ви не випустили поки не заплатите грошей !!! Погані емоції залишилися від цієї школи !!!

Якщо впевнені в собі, то ставте реєстратор і здавайте іспит. Докази неадекватності інструктора в інет і в гибдд. Делов то. Але самі розумієте, що водите погано, але зізнатися важко. Легше в інет анонімку настрочити.

Ось ви цікавий ...... в автошколу люди ходять, щоб їх навчили водити, вони платять за ті знання, які їм зобов'язані надати. Якби я вміла водити, навіщо б я взагалі туди пішла?

-ЖДем фото з "дурником"

Ось такі потім губи за кермом фарбують. Моя б воля, я заборонив би Вам вчитися водінню з таким підходом.

Вибачте, а ми знайомі? Ви не бачили як я їжджу, щоб робити якісь висновки. Я написала те, що я бачила і знаю, свою думку, причому впевнена, що всі курсанти підпишуться під кожним моїм словом і додадуть багато нового і цікавого !!!!!! Вірити чи ні справа Ваше, а краще сходіть і перевірте чи Відведіть туди кого-небудь зі своїх родичів ....... тільки потім біжіть від них подалі ......


Всім давно відомо, що в автошколі не вчать водити, а вчать як отримати права, так що скаржитися на систему не треба, так вона влаштована.
Я вчився в автошколі майже 13 років тому на "ВС", група приблизно 15 чоловік була (зараз вже точно не пам'ятаю), всі хлопці, і теорію нам добре викладали і водіння нічого так, і зі стажем багато вже прийшли і не тп. Так до іспитів в ГИБДД допустили всього 4 людини, з яких з першого разу здав тільки 1. Я особисто здав з другого разу (відкотився на естакаді більш ніж на 30см). Хто то платив за додаткові заняття, що поробиш.
Я просто не розумію Вашу наївність, за 2 місяці хочете стати професійним водієм з нуля. Спробуйте за 2 місяці освоїти який не будь новий навик і стати в ньому професіоналом, подивлюся як у Вас це вийде.
Дорога помилок не прощає.

Навчалася в автошколі Волзька, всім задоволена і преподом з теорії та інструктором, всім рекомендую !!!

Навчалася 10 років тому в ДОСААФ, за родом своєї діяльності на кожне заняття ходити не могла.Теорію, карти вирішувала сама в будь-який вільний время.Школьние іспити у мене взяли окремо від групи, за що велике спасибі! Здала і шкільні, і в ДАІ з першого разу! Інструктор з водіння-нормальний, уровновешанний мужик, але весь час твердив, що я завзята-це плюс! але це не моє-це мінус, тому потрібна практика! я вже потім зрозуміла, що всі новачки роблять одні й ті ж помилки , але все одно взяла 20 додаткових занять і не шкодую !! За 10 років, не одного ДТП і один ш раф за тонування!


За 10 років жодного штрафу за швидкість, навіть з камер ??? Сумніваюся. Ви Взагалі їздите ?? Або просто сидите в своїй затонірованной машинці біля будинку і чекаєте, поки до Вас інспектор постукає)

ДОСААФ автошкола відстій. Навчався в минулому році. Інструктор психопат, директор взагалі не знає, що він робить на роботі. Тільки гроші гребуть, а більше не чого не роблять. Навчання так собі в цій автошколі ...

Дядя Вова Цой кращий інструктор в цьому місті. Всі хто вчився у нього, все їздять. Тільки йому працювати не дають.

Ось народ пішов. У людей завдання не вивчитися управляти автомобілем. а дешевше здати на права.

Всім добрий день !!!! Мене звуть Олександр, я навчався в автошколі Мить і хочу сказати що мені дуже сподобалося і ставлення і вожденія.Скоро піду в ДАІ сдавать.Надеюсь що здам з першого разу
а ті люди, у яких руки з одного місця ростуть і пишуть такого роду відгуки як Ксенія та гость31.

Вкрай не згоден!
Я навчався в миті в 2015 году.Преподаватель по теорії все детально і доступно пояснював і з водіння ніяких проблем не було до речі інструктор був В.М.
Хочу подякувати йому за ВСЕ !!! Дуже тямущий і йде на зустріч людина, та й навчання одне з найдешевших у нас в місті

Якщо інструктор дійсно наполегливо впарюють допи, то правильно все тут автоледи написала. Чим більше буде громадського резонансу, тим здоровішою буде конкуренція, а шкіл в місті чимало.
Або їй, автоледи цієї, робити більше нічого, і вона про допи придумала?

Я без прав ганяю і не парюся))))

А взагалі не тут треба скаржитися, а йти на Фонтанку по захисту прав споживачів. Багато незадоволені поговорять і все, отримали в / уд. і забули. А автошколи продовжують нахабніти. У АвтоЛиги теж практикують за гроші доки про закінчення а / шк. віддавати. Думаю, що і не тільки там. Знаю про що говорю.
А Ксенії рада: беріть доп. водіння в іншого інструктора. наприклад тут http://gvol.ru/viewtopic.php?f=65&t=162714
Сама так поступила в свій час і не шкодую.

Це ти сама себе оцінила що добре керуєш? А як на це інші водії скажуть невідомо !!! Перш ніж обливати брудом свого інструктора, подумала б головою адже він тебе навчив водити і сказати йому за це величезне СПАСИБІ за його терпіння що таких дерев'яних навчив. Я вчився в автошколі МІГ у В.М.і дуже йому вдячний що він грамотно вчить а якщо ти важка в керуванні треба частіше займатися.

Коли ти вчився? Якщо ти дубовий не треба звалювати на інструктора !!!

Ти правий !!! Що водити вона точно не вміє !!! Зате брудом обливати вона може (((

Ще один розумник ...... на фіга б я йшла в автошколу, якби вміла водити? Я б пішла тоді здавати самостійно.

Наклеп. Або це тупа баба настрочила, або конкуренти.
Навчався в цій автошколе.Інструктор К. все дохідливо пояснював і ніяких допів не нав'язували. Якщо людина дурна, то це його проблеми, а не інструктора

Читай уважно ..... Я написала, що Костянтин непоганий викладач і пояснює добре .... тільки він деякі речі не знає, звідси він дає невірну інформацію

Проблема інструктора полягає в тому, що якщо він взяв на себе зобов'язання навчити навіть самого дурного і дерев'яного курсанта, то він зобов'язаний його навчити на вищому рівні, зобов'язаний розкласти все по поличках так, щоб цей "тупиця" зрозумів, що до чого. В цьому і полягає професіоналізм, якщо він цього зробити не може, а тільки все більше плутає, забиває голову всякою нісенітницею, то це справжнісінький дилетант.


Ви вважаєте себе дурною і дерев'яною?))) Самокритика - похвально. Може ну його - це водіння, не для Вас ....

Таке відчуття що тут пишуть родичі ВМ.етот людина неодноразово на водіння вів теми не по приводу обученія.молодие люди якщо вас це не торкнулося то нічого говорити не одна Ксенія такої думки про школу, багато хто боїться сказати правду і все !!!

А у мене взагалі є запис дуже цікава ...

про що відеозапис ???))))))

Я теж навчалася в миті. Пішла через те, що Чижов препод. Відразу сказала, що працюю 5-днювання. Мені обіцяли водіння, коли я можу. На ділі, Чижова не було. Водіння кілька разів було в 7 ранку, а у вихідні інструктор не працює. 10 водіння абияк відкатали, вчить добре нічо не скажу. інші довелося у приватного інструктора брати.


Здавати самостійно не можна, всім тільки через автошколи. Раніше таке було допустимо.

Цой то живий, тільки не працює. Шкода хороший інструктор був.

Не парся, звертайтеся за вихідні навчу) Виїдемо в зрозумію, там і підйоми і маневрування і погода з гололедцем підходяща). По місту провезу по всіх маршрутах здачі, покажу де знаки, де заздалегідь перебудовуватися, куди дивитися, де що. Але питання не в цьому, одна справа скласти іспит, зовсім інше водити навчити. А ось водити зможете повноцінно після довгого часу щоденних самостійних поїздок, в цьому вам ні 20, ні 40 уроків не допоможуть. Інструктор поруч говорить, що робити, ви робите. А коли його немає, хто що скаже? Головою потрібно думати і мозок включати. Висновок один, ви водій і відповідаєте Ви, не потрібно на інструкторів все списувати. Сам здавав давним давно, але до цих пір пам'ятаю, що занять було 3-4 і нас було двоє з товаришем їздили хв по 30 у справах інструктора в гараж там за закрутками, до тещі і т.п., решту часу машина була в ремонті , в результаті на іспиті не працював ручник і проблеми з бензонасосом. Але за це три-чотири заняття цілком зрозуміло пояснено, де поїдемо, де даішник приблизно скаже зупинитися і пересісти, по яких орієнтирів заїхати в гараж і на парковку задом (там стовпчики треба було порахувати і в кермо крутити, поки в дзеркалі не з'явиться орієнтир, смішно згадувати). Тобто в автошколі навичок водіння не придбано зовсім, що не завадило здати з 1 разу. А барищні, які до речі з ініціативної групи пропонували всіх заздалегідь дякувати, скидатися інструкторам і викладачем на подарунки (що вважаю недоречно, вони і так з нас зарплату отримували), в результаті не здали, хоча відкатали всі заняття і впевнені були, що добре водять, зразок Вас))) Тоді порядок здачі був інший, повторюся в машині тільки інспектор дАІ і чотири курсанта, інспектор просто говорив їдь прямо, наліво, направо, зупинись. Проблема жінок за кермом вважаю в тому, що вони нервують більше і нерішучі, чекають підказок, замість того, щоб думати і діяти.

Така дівчина Ксенія в нашій групі не вчилася * Ти або змінила своє ім'я або все брешеш а вчилася одна дівчина на ім'я Ді ...... а, яка пропускала уроки теорії а потім мудрувати і мозок виносила викладачеві К. своїми тупими питаннями, заважала займатися всім а так само і з водінням, займалася перед роботою два рази в тиждень по 45 хвилин а потім мудрувати і виносила мозок В.М який тебе хотів перевести до іншого інструкторові, тому що втомився від тебя.На шкільному екзамені я теж з першого рази не здав водіння по місту, потім взяв ще два заняття і в се нормально здав. В.М. дуже грамотний і хороший інструктор я дуже йому вдячний що мене з нуля навчив водіть.По теорії все з першого разу здав теж дуже вдячний викладачеві К. дуже дохідливо все і в цілому класна автошкола М ,,, Г мені дуже сподобалося. Велике вам дякую

а ось і не вгадали))))) і я думаю в житті не здогадаєтеся хто я така))))))


Ооооо, і мене вже в чому звинувачують. Гаразд, ок ... не хотіла писати, ну да ладно, раз згадали мене ... гріх не відповісти. Значить так, я ходила на кожне теоретичне заняття, хоча вони мені в принципі мені були не потрібні, тому що я все вивчила будинку. Тупі питання? Це наприклад які, мені пригадується як я поправляла Костянтина на його "ой, переплутав або ой, не правильно прочитав", мабуть не потрібно було цього робити. Так були зрідка уточнення щодо деяких питань, але я не вважаю їх тупими. В. М. хотів від мене відмовитися, дивно ви в курсі, а я ні, я б напевно навіть зраділа цьому. У загальному і цілому він непоганий інструктор і завдяки йому Я МАЮ ПРАВА (за що йому спасибі), але цю автошколу я не порекомендую не одному своєму знайомому! І, я думаю, В.М. розуміє чому (кинув мене в найвідповідальніший момент, хоча саме після його ради він і настав).

До речі, в групі був всього один хлопчик, який написав теорія без єдиної помилки і катався він з К., так що .....

Я теж в цій автошколі вчився і прекрасно знаю про людей яких ти розповіла. Скажу тобі так Ксенія, викладають вони відмінно, шкільний іспит моя група вся здала, водіння теж непогано наносили. Доп. заняття роблять для тих хто тупить, так що у тебе там точно не без грішка.

Навчалася разом з подругою в вересні-листопаді 2015 року в цій автошколі. Підсумки внутришкольного іспиту після 15 півторагодинних уроків водіння на АКПП: теорія без єдиної помилки, майданчик теж, а місто завалили і по своїй помилці (зупинка не в призначеному місці і поворот наліво з дороги з одностороннім рухом з лівої смуги). Після пари додаткових уроків здали внутрішньошкільний іспит. У ДАІ моя подруга здала все з першого разу, а я поквапилася, помилилася, тільки з другого. Інструктор у нас був чудовий, звуть Михайло. Зараз навчається в миті мій родич, інструктор у нього К., він же теорію викладає. У суботу внутрішньошкільний іспит, подивимося як здасть.

Вибачте, неправильно написала про помилку: з правої смуги))


а я ж задумався ...))

Ді ... а !!! Ти чуєш тільки себе !!! Ти дурна і самовдоволена баба яка хоче нав'язати всім свою волю. Ти всіх вже дістала своїми помиями *** Що тобі заважало про це сказати на уроці ((((А зараз коли отримала права, виступаєш як ТРОЦЬКИЙ. Годі скиглити і думай про інші проблеми ***

Ось ти зараз взагалі про що?

І про які помиях взагалі йде мова? Я по-моєму взагалі нічого поганого не сказала нема про кого !!!

Чи не згодна з автором даного поста. Я на даний час навчаюся в цій автошколі, і дуже задоволена результатом. Пояснюють теорію доступно і зрозуміло, водіння починала з нуля, зараз є дуже задоволена. Шкільний іспит дуже корисна штука, і правильно роблять, що не віддають документи без його здачі, дурнів на дорогах вистачає. Загалом враження про автошколі тільки позитивні.

На смак і колір .... я свою думку висловила ....

Сьогодні був внутрішньошкільний іспит - здав з першого разу на отлично !!! Всім задоволений, тепер чекаю іспиту в ДАІ !!!


А деякі безбашенні тітки ще їздять на роботу, а потім шарашатся від "ситості" на своїй машині, оплачуючи бензин зі своєї кишені, розвозячи численні папери по організаціям, як то: Енергозбут, Водоканал, ВМЕС, які десь на краю села, а громадського транспорту туди й нема. Чи не кволо тобі, Серожа, прогулятися. Не повіриш, нудно часом, особливо у відсутності доріг, а треба. Не хочеш пройти цими дорогами війни, проїхатися по Набережній наприклад пару-трійку раз в день? Запрошую.

Автошколою незадоволена (((вже Извните ВМ.не змогла не прокоментіровать.всю історію розповідати не буду, що є то є ....

Про обезбашенних тіток хочу сказати, що мужики за кермом гірше мавпи з гранатой.сколько аварій здійснюють ось такі сасодовольние Крітініа !!!

Вибачте самовдоволені

Пума все правильно сказано

Я єдина хто здав іспит, спасибі ВМ.но чого мені тільки коштувало щоб мене допустили до іспиту! ... промовчу. ..да теорію пропускала тому у мене двоє дітей одному з них було 4 місяці в момент навчання все вчила дома.До не заперечую робила дурні помилки себе за це лаю, але кожен раз з водінні я приходила в сльозах, що негативно позначалося на моєму дитині, пропало молоко.я в собі була впевнена, що я і довела! А то що написала Д .... і стільки негативу на неї народилося, то хочу сказати не лізти в шкуру вбитого тигра!

Ви не знаєте як що і било.ненадолго писати на людей таку гидоту як про Д. .... Коли я була присутня на заняттях вона єдина хто ставив правильні питання! В тему! А решта тільки вуха розвішували і нічого не розуміли! Крім ще одного хлопчини.! не судіть по собі! все правильно вона сказала.Просто цікаво хто ж з нашої групи то здав з першого раза.я вже точну відповідь можу сказати!

Я приймав іспити в цей день! Я пам'ятаю той жах, з яким мені довелося зіткнутися віч-на-віч. Страх досі холодить мені вени після поїздок з курсантами цієї автошколи. Недотепи і самовпевнені недотепи. Тільки дурницю вмієте писати в інтернеті, краще б пдд шанували і знаки вчили! А ще баби НЕ МОЖНА відразу тиснути на гальмо і газ !!! Дай бог, щоб поменше таких нових водіїв на дорогах!

На цій же тижні доїду до вас і особисто в очі скажіть мені який же жах вам довелося пережіть.может у вас під боком і баба, а я шановний жінка народила 2-х дітей.! Цей запис обов'язково покажу начальнику ....


не треба всерйоз приймати тролів))
здоров'я бережіть!

Холодити вени немає від поїздок з курсантами буде!

Нісенітницю пишіть шановний Ви і ображає, стежте за своєю мовою, або вас не навчили спілкуватися, позорище таким інспекторам!

Незрозуміло що тут обговорювати? Репітітаров все наймають навіть в школі .Тут теж саме !! Вмієш їхати і ПДР знаєш -молодец !! Ні? Займайся додатково з чоловіком з сусідом з інструктором можна і з подружкою)) аби результат був.


неї, заборонено! в степ виїдеш, на путівець, а там даішник - бац! не можна навчати водінню без купи папірців. А з дороги с'едешь, щоб даішника не зустріти - там еколог з кущів: "стояти-боятися, куди преш по заповіднику!"
Так що з усіх боків обклали

в США:
1) автошкола не потрібна. вчити може будь-хто, у кого є права, а можна навчитися самому і здати.
2) ціна іспиту $ 20
3) медкомісії немає
4) на медогляді перевіряють тільки зір
5) техогляду немає, є тест на токсичність вихлопу раз в 2 роки (безкоштовно)
6) поліція не бере участі у видачі прав і приймання іспитів


Не ну а в Китаї інші правила отримання водійського посвідчення, і в Гондурасі теж свої. До чого сюди пріпіхалі США?

Навчався в цій автошколі. Прийшов до школи лише з невеликим теоретичним набором знань.
Теоретичні заняття проходили відмінно - викладач все пояснював і розповідав. При чому все дуже доступною мовою. Так, можливо і були невеликі помилки, але думаю, що з цим все стикаються - прибери з питання 1 слово, і його зміст (як і відповідь) зміниться повністю.
Практичні заняття - ідеально! Практичного досвіду у мене не було (як я і сказав, водіння уявляв собі лише тільки в теорії), але завдяки відмінному інструктору у мене все вийшло.
На жаль, іспит в ДАІ здав не з першого разу ... Але там чисто мої дрібні недоліки, які зіграли велику роль. Але нічого - на помилках вчаться.

Показати коментар повністю
Що стосується "погано пояснювали" і подібного ... Ну тут варто сказати, що "успішність" (назвемо це так) в автошколі залежить не стільки від викладача, скільки від курсанта. Якщо ти захочеш вивчити, вивчиш; захочеш зрозуміти - зрозумієш і т. д.
Я захотів і зробив (нехай і не з 1 разу). У будь-якому випадку, сьогодні я з правами, і за це спасибі автошколі "Мить"!
PS Що стосується "розлучення на доп. Заняття" ... Ну якось це навіть бредово звучить. Доп. заняття беруться за бажанням, і вам їх ніхто не нав'язує (на те вони й додаткові). Принаймні мені ніхто нічого не нав'язував.

У мене свої п'ять копійок. ВМ демотивує курсантів, 100%. Мені в перше заняття було запропоновано їздити "змійку", причому я до цього жодного разу не сиділа за кермом. Два заняття я змогла з ним "від'їздити", при цьому він мені розповідав історії про те, що жінки, особливо, у віці, необучаеми і постійно сичав, що я поламаю йому машину. Коли я завчасно відмовилася від третього заняття, пославшись на зайнятість на роботі, цей друг повів себе як прем'єр-міністр, у якого дуже щільний графік, який я посміла порушити, та ще пробила пролом в бюджеті його країни. У підсумку я пішла до Удодової. Мила людина, прекрасний викладач, спасибі, Андрій, за все !!!! Іспити здавала без "своєї" групи, все здала з першого разу, після чого їжджу щодня протягом трьох років з величезним удвольствіем. У школи цієї не найкраща репутація, однозначно. Всім бажаю правильного вибору і відмінних доріг!

я 10 років за кермом, але якби поруч посадили інспектора, напевно і зараз не здала б іспит, а в коментарях навряд чи беруть участь інспектора, та й жінок за кермом не треба ображати, порушують правила малолітки на своїх 08-09-099, крутиша. Раніше вчили рік водінню, а зараз 2 міс., Я хоч і здала з 1 разу, але за кермо села після 40 водіння з чоловіком (мені було 40 років. Молодим дається легше, у них немає такого страху і відповідальності)

Хочу приєднатися до позитивних відгуків про автошколу «МИГ». На всіх етапах, починаючи з подачі документів і закінчуючи іспитом в ДАІ всі питання вирішувалися оперативно. Хочу сказати величезне спасибі всім викладачеві і інструктору! Я дуже задоволена тим, що вчилася саме в цій автошколі. Чудове ставлення, відмінний колектив.
Ходила на заняття до викладача з теорії Костянтину Вікторовичу, на заняттях завжди було цікаво, не пропустила жодного, дотримуюся тепер все правила, дізналася багато нового. Дуже хороший викладач, з нестандартним підходом до навчання.
Інструктор з водіння у мене був Віктор Михайлович, інструктор від Бога, дуже розумний і терплячий, якщо робила якісь помилки допомагав їх виправити, відпрацьовував зі мною все вправи на майданчику і в місті. Віктор Михайлович, це людина яка вкладає в Вас не тільки вміння крутити кермо, але так само і прищеплює повагу до автомобіля, пішоходам та іншим учасникам руху. Спасибі Вам, Вікторе Михайловичу за ваше терпіння і добре ставлення до мене, він мені допоміг повірити в те, що я можу виїхати на дорогу і водити машину.
І взагалі, дуже хороший і уважний персонал, відповідали оперативно на всі мої запитання, вирішували виниклі проблеми, дуже ввічливі, хлопці знають свою справу.


Додавання Нових коментарів заблоковано у зв'язку Із закінченням часу.

Популярне за тиждень:

Е добре, коли в групі є такі люди, а якщо їх не буде?
Не понял з тексту, то що на першому занятті все вправи змусив робити - це погано?
Ази на тиждень заняття - це що теж погано?
Навіщо то до іншого інструкторові сунулася, той що по голівці гладить і не лається?
Але якщо добре їздиш, то здавай іспити і все, в чому проблема то?
Куди ви всі зібралися їхати?
Звідки гроші в кризу на машини і бензин?
Що не так то не зрозумію?
Що це власне за висер?
А Ви хочете за 2 місяці, до цього не сідаючи за кермо, відразу здати іспити і отримати права?